7W związku z tym, iż teraz nierzadko zdarza się, że pracujemy przed biurkiem, będziemy mogli dojść do wniosku, że nie mamy zbyt silnych ramion. Natomiast jeśli lubimy uprawiać różne sporty, które będą od nas wymagały szczególnej wytrzymałości i zręczności, nie powinniśmy odczuwać pod tym względem kompleksów. Jednym ze sposobów by je zażegnać jest regularne uczęszczanie na siłownię, gdzie będziemy mogli wybrać takie ciężary do podnoszenia, które będą odpowiadać naszym możliwościom. Możemy na przykład zdecydować się ćwiczyć na atlasie, bądź też na ławeczce. Inną opcją są jeszcze niewielkie ciężarki, które będą ważyć kilogram lub dwa i warto pomyśleć o tym, by właśnie od nich rozpocząć swoją przygodę z ćwiczeniami na siłowni. To bowiem dzięki nim będziemy mogli wzmocnić te partie mięśni, które będą później odpowiedzialne za to, by odpowiednio długo utrzymać większy ciężar w wybranej pozycji. Natomiast brak takiego wcześniejszego przygotowania może skończyć się kontuzją i przeforsowaniem mięśni. Niewielkie ciężarki są również dobre z tego względu, że jeśli spodobają nam się jakieś ćwiczenia, będziemy mogli pomyśleć o ich zakupieniu i gimnastyce przy ich użyciu również w domu. Można je w zasadzie zabrać ze sobą wszędzie, dlatego też nawet jeśli nie będziemy mogli być na siłowni, to nie odmówimy sobie zaplanowanej dziennej porcji ćwiczeń.

Comments are closed.