1Mimo, że widok zgrabnych sylwetek dla osób otyłych powoduje kompleksy, właśnie wśród takich osób powinniśmy przebywać. Dzięki temu otrzymamy odpowiednią motywacje do treningów, co jest kluczem do sukcesu. Jeśli ćwiczenia wykonujemy w domu, warto wybrać na początku łagodny plan ćwiczeń, by stopniowo zwiększać natężenie. W ten sposób trening nie będzie dla nas dużym wysiłkiem, co może być powodem do zrezygnowania z ćwiczeń. Dobrze jest zdać sobie sprawę z tego, że kształtowanie ładnej figury nie jest kwestią jednego czy dwóch miesięcy. Jeśli pragniemy mieć ładne ciało, powinniśmy nad nim pracować permanentnie. Osoby regularnie uprawiające sport nie mają z tym problemu. Efekty jakie daje regularny trening są najlepsza motywacją, a i samopoczucie oraz stan zdrowia ulegają zdecydowanemu poprawieniu. Jeśli nawet osoby takie musza przerwać trening bardzo mocno odczuwają ich brak. O karnet na siłownie powinniśmy się postarać szczególnie wtedy, gdy chcemy coś zmienić w swoich ćwiczeniach. Warto też zachęcić znajomych do uprawiania sportu. W ten sposób wizyta na siłowni stanie się przyjemniejsza. Odwiedzając siłownie nie powinno się brać przykład z innych uczestników, którzy najpewniej będą wykonywać już zaawansowane ćwiczenia. Najlepiej poprosić o radę trenera, który dobierze odpowiedni zestaw dla naszych możliwości.

Comments are closed.