Grudzień 2014
P W Ś C P S N
« mar    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
  • golf zachodniopomorskie
  • Wykonane z kolorowego szkła puchary stalowa wola sprzedaje w promocyjnej cenie

    1

    Mimo, że widok zgrabnych sylwetek dla osób otyłych powoduje kompleksy, właśnie wśród takich osób powinniśmy przebywać. Dzięki temu otrzymamy odpowiednią motywacje do treningów, co jest kluczem do sukcesu. Jeśli ćwiczenia wykonujemy w domu, warto wybrać na początku łagodny plan ćwiczeń, by stopniowo zwiększać natężenie. W ten sposób trening nie będzie dla nas dużym wysiłkiem, co może być powodem do zrezygnowania z ćwiczeń. Dobrze jest zdać sobie sprawę z tego, że kształtowanie ładnej figury nie jest kwestią jednego czy dwóch miesięcy. Jeśli pragniemy mieć ładne ciało, powinniśmy nad nim pracować permanentnie. Osoby regularnie uprawiające sport nie mają z tym problemu. Efekty jakie daje regularny trening są najlepsza motywacją, a i samopoczucie oraz stan zdrowia ulegają zdecydowanemu poprawieniu. Jeśli nawet osoby takie musza przerwać …» Continue Reading: Metodyka wykonywania ćwiczeń w domu i na siłowni



    6

    Wielu ludzi obawia się korzystania z siłowni. Zazwyczaj są to osoby z nadwagą wstydzące się swojej sylwetki. Bardzo chciałyby by one chodzić na siłownię i móc korzystać z różnorakich sprzętów, jednakże nie chcą one być ofiarą żartów. Niestety gdy zdecydujemy się odwiedzić siłownię, zazwyczaj zobaczymy w niej osoby, które wydawało by się, że siłowni tak naprawdę nie potrzebują. Ich smukłe sylwetki są powodem dla kompleksów dla ludzi z nadwagą. Osoby puszyste czują się więc w takich miejscach nieswojo i nic w tym dziwnego. Dlatego też, jeśli w naszej okolicy nie ma siłowni do której uczęszczają osoby o różnych sylwetkach, najlepiej pierwsze treningi rozpocząć w domu. Nie będziemy potrzebować do tego specjalistycznego sprzętu. Warto jednak zaopatrzyć się w film instruktarzowy z seriami ćwiczeń …» Continue Reading: Obawy przed korzystaniem z siłowni



    3

    W wielu uczelniach wyższych studentom daje się wybór. Mogą oni brać udział w zajęciach z aerobiki, sportach drużynowych lub też udać się na siłownie. W zależności od ich preferencji oraz oczekiwań, mniejsza lub większa grupa odwiedza przynajmniej raz w tygodniu siłownię. Jest to miłe urozmaicenie w porównaniu do zajęć ze szkół średnich, które dla niejednego ucznia były nieprzyjemnym przeżyciem. Na siłowni każdy może ćwiczyć w swoim tempie oraz korzystać z urządzeń, które preferuje. W ten sposób ma on możliwość skupienia się na tych partiach ciała, które chciałby zmienić. Młodzież ma również kontakt z profesjonalnym sprzętem oraz nierzadko ma możliwości przyjrzeć się innym korzystającym z siłowni. W ten sposób są oni zachęcani do aktywności, a ćwiczenia stają się dla nich przyjemnością. Dzięki tak …» Continue Reading: Szkolne zajęcia w-fu na siłowi



    5

    Niektórzy wolą ćwiczyć we własnym zaciszu. Wystarczy przecież trochę miejsca, materac, czy ciężarki. Opcję taka wybierają zwykle osoby mieszkające na terenach wiejskich, gdzie dojazd na siłownie stanowi nie tylko finansowy problem, ale w szczególności komunikacyjny. We własnym domu z powodzeniem można wykonywać ćwiczenia siłowe wymagające minimum sprzętu oraz aerobik. Wadą takich treningów jest to, że trzeba mieć naprawdę silną wolę, by regularnie ćwiczyć. Jeśli nie posiadamy wyjątkowo mocnej motywacji, najpewniej nasz zapał przetrwa zaledwie kilka dni. Wykupienie karnetu na siłowni pomaga utrzymać swoje poszanowanie. Gdyż jeśli zrezygnujemy z siłowni, będziemy mieć wyrzuty sumienia związane ze straconą gotówką. Motywację można również zwiększyć ćwicząc w gronie przyjaciół. Największą jednak zachętą do ćwiczeń są efekty, jakie udaje się osiągnąć. Jeśli mamy taką możliwość, warto jednak …» Continue Reading: Kiedy warto udać się na siłownię



    4

    Istnieje wiele powodów dla których uczęszczamy na siłownie. Wbrew pozorom nie zawsze jest to chęć posiadanie smukłej i zgrabnej sylwetki. Jeśli bowiem przyjrzymy się osobom na siłowni, łatwo zauważymy, że przeważająca większość ma już doskonałą sylwetkę, a mimo to nie rezygnuje z ćwiczeń. Część osób, szczególnie są to mężczyźni, odwiedzają siłownie po to by budować masę mięśniową. Panie zazwyczaj wstydzą się swojej puszystej sylwetki i na siłownie wybierają się dopiero wtedy, gdy w ich mniemaniu nie będą one zbyt krytykowane za swój wygląd. Kobiety często też odwiedzają siłownie w gronie znajomych. Najczęstszą przyczyną wizyt na siłowni nie jest więc chęć posiadania ładnej sylwetki i poprawienie swoich niedoskonałości, ale utrzymanie już zdobytej formy. Jest to nie tylko zgrabne ciało, ale też wytrzymałość, która …» Continue Reading: Powody dla których warto korzystać z siłowni



    2

    Najczęściej jest tak, że wszelkiego rodzaju działania, jakich będziemy się podejmować, będą miały jakiś swój określony cel, jaki będziemy chcieli za ich pośrednictwem osiągnąć. Jak będziemy mogli zauważyć, w przypadku kiedy będziemy chcieli poprawić naszą kondycję, zapisując się na siłownię, będzie dokładnie tak samo. Jednak niektórzy mogą mieć bardziej wzniosłe cele, na przykład chodząc na siłownię po to, by przygotować swoje ciało do jakiś zawodów sportowych. Oczywiście pierwsze skojarzenie siłowni z takimi imprezami pada na kulturystykę, która rzeczywiście nieodłącznie jest związana z ćwiczeniami na sprzęcie, jaki można w zasadzie spotkać tylko w siłowni. Niemniej jest wielu sportowców innych dyscyplin sportu, którzy także będą przechodzić różne treningi, by poprawić swoją sprawność, wytrzymałość, czy po prostu wzmocnić siłę mięśni. Korzystanie z siłowni pozwala dobrze …» Continue Reading: Siłownia i cel ćwiczeń



    4

    Obecnie będzie nam bardzo zależeć na tym, by nasza sprawność fizyczna stała na wysokim poziomie, gdyż zwykle kojarzymy ją z naszym zdrowiem. Jednak często się zdarza, że z czasem przestajemy regularnie uprawiać sport, gdyż zwyczajnie brakuje nam już zapału po ciężkim dniu pracy, czy po dopełnieniu wszystkich obowiązków. Możemy w związku z tym nie mieć motywacji, by powrócić do swoich pasji związanych z uprawianiem sportu, jeśli wiemy, że nasza kondycja nie jest dobra. Natomiast warto popracować nad takim stanem rzeczy, zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że zapisując się na siłownię, będziemy mogli samodzielnie dostosować do siebie program ćwiczeń, tak by nie był on dla nas za bardzo intensywny. W dodatku, jeśli będziemy się naprawdę przykładać, bardzo szybko zobaczymy efekty, zwłaszcza zaś …» Continue Reading: Siłownia i sprawność fizyczna



    5

    Z pewnością jedną z części naszego ciała, na którą będziemy zwracać szczególną uwagę, będzie nasz brzuch, który bardzo często nie prezentuje się tak, jakbyśmy mogli sobie tego życzyć. Dzieje się tak przeważnie z tego względu, że nie będziemy regularnie ćwiczyć, a to wynika albo z tego, że nie przepadamy za wysiłkiem fizycznym, albo z faktu, że zwyczajnie nie potrafimy się dobrze zorganizować. Niekiedy będąc w domu, nie mamy takiej motywacji jak wówczas, gdy będziemy mogli poćwiczyć większą grupą. Jeśli właśnie będziemy się zaliczać do takich osób, być może najlepszym dla nas rozwiązaniem będzie zapisanie się na zajęcia na siłowni. Przekonamy się bowiem, że tutaj będzie nam się o wiele lepiej ćwiczyć, a przy tym będziemy mogli korzystać z profesjonalnego sprzętu. W ten …» Continue Reading: Ćwiczenie mięśni brzucha na siłowni



    6

    Z pewnością do jednego z najbardziej popularnych elementów wyposażenia siłowni można zaliczyć wałek treningowy, na którym jednak nie ćwiczą wszyscy. Trudno się temu dziwić, jeśli weźmiemy pod uwagę to, że najpierw będziemy musieli nauczyć się wyprowadzać podstawowe bokserskie ciosy. Będzie to ważne ze względu na to, żeby od początku podchodzić do takiego ćwiczenia z odpowiednim nastawieniem, a także ze względu na nasze bezpieczeństwo. Uderzając w wałek treningowy bardzo często nie myślimy o tym, że w tym czasie będzie pracować wiele mięśni naszego ciała, które nie będą się ograniczać jedynie do tych, które będą się odnosić do ramion i rąk. Jak bowiem zauważymy, siła ciosu będzie wychodzić z całego ciała, a nie tylko z naszej pięści. W dodatku takie ćwiczenia bywają niezwykle przyjemne, …» Continue Reading: Ćwiczenie na wałku treningowym



    7

    W związku z tym, iż teraz nierzadko zdarza się, że pracujemy przed biurkiem, będziemy mogli dojść do wniosku, że nie mamy zbyt silnych ramion. Natomiast jeśli lubimy uprawiać różne sporty, które będą od nas wymagały szczególnej wytrzymałości i zręczności, nie powinniśmy odczuwać pod tym względem kompleksów. Jednym ze sposobów by je zażegnać jest regularne uczęszczanie na siłownię, gdzie będziemy mogli wybrać takie ciężary do podnoszenia, które będą odpowiadać naszym możliwościom. Możemy na przykład zdecydować się ćwiczyć na atlasie, bądź też na ławeczce. Inną opcją są jeszcze niewielkie ciężarki, które będą ważyć kilogram lub dwa i warto pomyśleć o tym, by właśnie od nich rozpocząć swoją przygodę z ćwiczeniami na siłowni. To bowiem dzięki nim będziemy mogli wzmocnić te partie mięśni, które będą …» Continue Reading: Podnoszenie ciężarów na siłowni